16 Aralık 2010 Perşembe

Hellooooooooooo

Aaay herkes yapıyor bende yapıyorum bir blog açıyorum iş güç felaket herkesin olduğu gibi ama (malum sene sonu) değişik bir şeylerede ihtiyaç duyuyor insan milyonların takip edecek hali yok maksat gönülümüzü şenlendirmek ....Yılbaşı geliyor hediyeler alınmaya başlansın o saçma neşe içimizi kaplasın her sene aynı şey ağaç süsle altını doldur hediyeleri aç bol ye iç sonra uyu ertesi gün değişen hiçbir şey olmuyor bu sene ki  takvim der ki pazartesi yine iş ..31 hatta 32  senelik hayatım boyunca İstanbulda bir tane karlı yılbaşı yaşadığımı hatırlamıyorum benim yılbaşında gördüğüm kar sadece uladağda geçen yılbaşılarda olurdu ama her sene o filmlerin bilinç altımıza yerleştirdiği noelde karın bize uyarlanmış hali yılbaşında kar olma ihtimalini düşünüp heyecanlanırım şimdi havalarda kara müsait bu sene kesin yağacak hissediyorum :)....Hadi bakalım şimdilik sadece geyik bu hafat yeni kitaplar var onları anlatırım diye düşünüyorum..


Öpüldünüz



(Kim takar noktalama işaretlerini ve tüüm dilbilgisi kurallarını)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder